2008. október 29., szerda

Westfield

A mai napom kicsit erdekesen indult es ugy is folytatodott. Szal alapbol 10re kellett volna mennem dolgozni, fel is keltem 7kor. 7.21kor kaptam 2 smst a fonokomtol, amit o meg 4.35kor kuldott el.
Mashova kell mennem es 7re kell ott lenni. Hmmmmmmmm. Ha kihagyom a reggelit es sietek, akkor is kesek 1 kicsit ;). White Cityben epult 1 uj bevesarlokozpont es ott kell dolgoznom. Hivatalosan csak holnap nyit meg, igy egesz nap seggeltem az ajto mellett.
A hely a Westfield, ahogy hallottam, europa legnagyobb bevasarlokozpontja.
Szal fel a buszra. Mikor mar ott voltam a kornyeken, csorog a telom. 1 ugynokseg hivott, mivel tegnap 1-2 helyre elkuldtem az oneletrajzomat. 28 percet beszeltunk, lenyegeben 1 telefonos allasinterju volt. Jol sikerult, azt mondta, elkezd nekem allast nezni. Ugy legyen. Ja, + megint a Naric al kezdett ijeszgetni. Ez az a hely, ahol a kulfoldi diplomakat honositani kell. Namarmost az Eus diplomamat 1 Eu orszagban honositani?? Miert fizessek a semmiert? Persze ha kell, kell.....
Szal Westfield. 2 jomunkasember a delelott alatt berakott 1 zarat az ajtoba. Ezt latva meg is kerdeztem, miota epul ez az egesz. 5 eve. Hm. Aztan mondtam, hogy hallottam rola, hogy mar +kezdtek 1 meg nagyobb epiteset kelet Londonban. Az epitesfelugyelo srac azt mondta, hogy ez 1 milliard font volt, az 7 milliardba kerul. Nesze neked penzugyi osszeomlas!
Szal a blogom olvasoi 1 vilagpremiernek lehetnek reszesei, mivel 1-2 kepet csak felteszek a holnap nyilo Westfieldrol.

A bolt ahol voltam, szinten a H&M-hez tartozik, de a neve COS. Kosz, erted, csak igy 1szeruen.

Ja, kis intermezzo. Az ejszakas logos ottalvos biztonsagi or(spanyol) +probalta leirni a szerdat angolul. LOL. Ezt is +osztom veletek. Ja, az utolso az en irasom. Mert en ez is tudom....

Es a vegere mar csak 1 kerdes: nem tudja valaki, mi a fene van Londonban? 1 folytaban tuzijatek mar vagy 2-3 napja. Mar rendesen zavaro. Persze nem a szervezett fajta, hanem a hazi eloadasu. De tomerdek es egesz ejszaka.

Nincsenek megjegyzések: