2008. október 17., péntek

Napok

Gyorsan telnek a napok, alig birom oket a naptaramban kiixelni.
Tegnap reggel munka kozben elgondolkoztam, miert is szenvedek ennyire.
Aztan rajottem, hogy csak a fejemben kellett 1 kis rendet tenni, es mar nem is olt meg annyira az unalom. Tegnap erdekes es hosszu napom lett. Reggel 7kor keltem, Camden Town-ba mentem dolgozni. Mivel elozo nap nem volt idom fozni, kiugrottam kajaert a KFC-be. Hat......
Big daddy menu 5.10ert es meg jo hogy elotte megettem 1 fel pizzat. A fonokomnek emlegettem, hogyha van ejszakai melo, csak szoljon. Szolt is. 17.40kor leptem es mentem Wood Green-be.
Miutan megerkeztem, kiderult, hogy festok dolgoznak. Dolgoztak is kb. este 11ig, onnantol elmeletileg az alvase lett volna a foszerep. Elmeletileg. Nem tom, lehet tenyleg oregszem, de nem tudtam aludni. A szek kenyelmetlen volt, a padlo hideg, stb.....
Kb reggel 3 orat ha aludtam. Nem baj gondoltam, ovi kilove, majd reggel alszom. Na, mire lefekudtem persze nem voltam almos, ugyhogy elindultam vasarolni.
Majd porszivozas, fozes, vasalas(megint 5 ing jott ossze...), mosas, eves, teregetes.
Mindekozben azert megneztem 1 filmet is.
Most megint 23 ora nemsokara, reggel 7kor kelni akarok. De nem is igazan vok faradt.

Nincsenek megjegyzések: