2008. november 23., vasárnap

Ho

Kicsit kesett a blog.
Nem akakrok mentegetozni, de penteken reggel 7kor keztem es este 10.15kor vegeztem. Persze erre meg jon 2 ora utazas. Szal hosszu napom volt. Tegnap csak 10tol 21ig dolgoztam. Csak.
De legalabb sokkal okosabb lettem. Mivel nem vok irigy, ezeket veletek is megosztom.
H & M, Oxford Sreet.
A boltvezeto csaj, a helyettesek csajok. A bolt tele egesz nap vasarlokkal, mindenki a markat dorzsolgette, hogy meglesz a napi terv. Aztan 1x csak bumm. A bolt 1/3a sotetbe borult. Ezt ugy ertsetek, hogy diszkret hangulatvilagitas lett urra a boltban, a mozgolepcsoknek annyi, a liftnek annyi, a boltnak annyi. Szal az elso dolog, hogy mindenki azt hitte, hogy a bolt zarva van.
Es itt tettem az elso nagy felfedezesem, a vasarlok (is) a fenyre jonnek! Ezt a floor manager is felfedezte, el is kezdett sirankozni, hogy mi lesz a penzzel. Mondtam neki, nezze a jo oldalat, sporolnak a villanyszamlan. ;D
Ez a bolt belseje diszkret megvilagitasban, vasarlok nelkul.
Mivel a szinten a penztargepek sem mukodtek, ezert a vasarlok (az a par) mindig jottek, hogy hol lehet fizetni. Foldszint vagy emelet. Ezt a 3.ik utan meguntam, mentem a floor managerhez. Mondom neki, mi van, jo lenne 1 embert odaalitani. A valasz: nincs szabad emberem. Mondom akkor irni 1 papirt, hogy menjenek mashova fizetni. A valasz: probaltam, de nincs aram, nem mukodik a nyomtato!!!!!!! Szoke volt, ugyhogy hagytam a fenebe....
Ja, persze 1ik holgyemeny sem tudta, hol a biztositek szekreny, vagy valami, vagy barmi....
Otthon, ha kimegy az aram, lampa elo, ki, biztositek fel, aram elo. Ennyi. Itt meg....


1ik kollegam gyonyoru angolsaggal megirt emlekeztetoje. Time Shift
Setalgatvan az utcan az egyik bolt elott konyveket arultak kosarakban. Nesze anglia....
Hogy miert is az a cim, ami. A hetvegen valami sarkvideki legaramlat ert ide, meg is lehet fagyni.
Tegnap 1 angol kollegam azt mondta, hogy hideg van kint. Na ilyet sem hallottam meg angoltol..
Ejjel fagyott is, pedig az is ritka itt.
Igen, ugy nez ki, jonnek az unnepek....

Nincsenek megjegyzések: