2008. november 4., kedd

Kapzsi teknoc allva iszik

Naszoval.
Eloszor is szeretnem +koszonni a 3 telefonos szollgaltatonak a kedvesseget, amivel elhalmoznak. Mostansag 1 teljesen uj dolog kezdodott el, ami cseppet sem tolt el orommel.
A szobamban nem szokott lenni terero.............................. Ez igazan mokas is lehetne, de mikor telefonalni akarok, nem igazan tor ki belolem oszinte kacaj... Meg mikor Alan, a fonokom elkuldi SMSben a valtozasokat, amiket reggel a buszon kapok meg, amikoris eppen rossz helyre es idoben megyek dolgozni.... Tegnapelott vasarnap leven, vartam az SMSt, hogy mi lesz a kovetkezo heti beosztasom, ami nem igazan jott meg. Ez azert rossz, mert pl. ha ha reggel 7re kell mennem es relative messzire, akkor fel kell kellnem kb 5kor. De ha nem tom, akkor alapbol 7kor kelek. Szal reggel 7.15-kor kaptam meg azt az SMSt, amit Alan este 10kor kuldott el.....
Ugyhogy vetek is 1 pillantast a netre, hatha ott hamarabb +latom az SMSeimet.
Hat nem. Na mind1.
Hogy miert is az a cime a bejegyzesnek, ami?
Na erre a kerdesre valaszol a kovetkezo tortenet:
Tegnap, azaz hetfon szabad lettem. El is mentem de. oviba. Du. jott 1 SMS a fonoktol, amit nem is olvastam igazan vegig, mivel az elejen azt kerdezte, kell-e ejszakas melo, utanna meg jott hogy hova kell menni. Mikor az elejet elolvastam, ment is a valasz: marperszehogykell.
Aztan 10 perc mulva gondoltam leulok a net ele es a TFLn megnezem hogy jutok el a boltba.
Akkor ert a meglepi, mikor odaig jutottam, hogy szallj vonatra..........
Hopsz. Eszerint nem is Londonba leszek... Southend. Ide erkeztrem. Az utazas maga csak 3 ora volt, nem beszelve a 17£os vonatjegyrol. Hat na, az ember mindig tanul valamit.......Csak azt banom, hogy reggel nem volt kedvem mar setalgatni, igy kepek nem lettek... Nem baj, legalabb ma is ejszakara megyek.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

viszont a vak tyúk is talál szemet