2008. november 25., kedd

Szabadnap

Mivel ma szabad voltam (Ja, delelott ovi, du. bevasarlas, fozes, stb...), ezert semmi fontosabb tortenesrol nem tok hirt adni, de potlolag felteszek 1-2 kepet, amit legutoljara keszitettem.
Az apple bolt meg regent street meg h&m kirakat.
Camden towni h&m. Most csak a ruhak miatt jonnek a kepek...
Disney mindig slager....
Meg Garfield is.
Felreertesek elkerulese vegett: ez a noi reszleg, nem a gyerekosztaly..
Meno kis pulcsi...
Itt ez a gengszteres viselet...
Hat en nem lennek itt gengszter..
Bar a zold kockas....
Az angol uriember.
Es a tobbiek. A szuk szaru lilla farmer dut-borit.
Kinai volt az ebed.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz Levente vagyok.

Nagyon jo a blogg, tenyleg erdekes, remelem sokaig ki fog tartani a lenduleted mind az irasba mind a munkaba. Biztos vagyok benne hogy sokra viszed meg odakint es sikerulni fog az a cel amit kituztel magad ele. Hogy hogy talaltam az oldaladat? Hat ugy hogy keresgeltem a chubb utan a neten, mivel en is voltam a tanfolyamon es most proballom eldonteni bevaljam vagy ne. Szoval nem tudom tudnal-e addni par forum cimet ahol velemenyek vannaka munkarol ha meg emlekszel parra. En probaltam de nem nagyon talaltam. Egyepkent az erdekelne mennyire kell itt pofoszkodni, gyakran vagy nem olyan gaz. Hat kosz.

Gyurmo írta...

Szia!

Bocs, de csak most lett idom irni.
Eloszor is koszi a biztatast.
Forumokat en sem talaltam, en embereket kerestem az IWIWen. Toluk probaltam mindent megtudni....
Pofozkodas.
Nem jellemzo. Nagyon nem jellemzo.
Itt kint nincs jogod sem megerinteni a vasarlot. Elmeletileg :). Mondjuk ez helyfuggo is sztem, bar en legalabb 30-40 helyen dolgoztam es nem igazan lattam durva helyet...

Névtelen írta...

Kösz a választ: És Kellemes Karácsonyt!

Gyurmo írta...

Szivesen.
Koszi, neked is!