2008. november 13., csütörtök

Piros pottyos, sokan szeretik es nem a Turo Rudi...

Hogy is volt. Na igen, ez az atka annak, ha az ember nem frissiben blogol, hanem emlekezetbol ir.
De mivel neha pihenni is kell, igy marad ez. Legalabb is most.
Szal a fonokom hetfon kuldte a beosztast, hogy szerdan 10kor Kensingtonban, majd 3kor tipli a Regent Streetre, fekete ing, zako, all in black. 3 utan hiv is a draga fonok, uton vok? Ja. All in black?
Nem, feher ing, pulover. Erre a kerdes: mi a baj? Mondom nincs.Marmint nem baj nincs, hanem fekete ing meg zako. Kozben a buszon azon gondolkodtam, ha nekem kell vennem ruhat, mar felmondok! Ebbe szepen bele is lovaltam magam. Beerkezes utan a fonok elvitt engem meg 1 masik sracot culat venni. Szal az este mar feketeben talalt. Az oregnek van am erzeke, penzrol 1 szo sem esett. Igy -foleg mara- lehiggadtam, es rajottem, hogy allaskeresesnel ez majd jol fog jonni!
Hogy miert kellett ott lennie 15 ornek? A H&M uj kollekciojat mutattak be....
Tobb mint 800 ember, party, paparazzik, minden amit akarsz. Masfel oraval a kezdes elott kezdodott a sorbanallas. Hat brutalis volt. En kint maszkaltam 3 masik orrel, fejugyeltuk a sort, hogy ne legyenek nagyon utba, ne blokkoljak a masik bolt bejaratat, stb. Majd 7tol mar az ajtoban, bent, mikor hol.
Ami furi volt, hogy a paparazzik csak fotoztak, en meg azt sem tudtam, ki az..... Hat ok.
Majd ma minden boltban megjelent ez a kollekcio, igy 10 helyett reggel 7.30kor kezdtem. Megint sorbanallas, csak most joval kisebb. 3 or dolgozott velem 1utt, de minek? A reggel meg strapas is volt, de 11tol nudli. Legalabb is Kensingtonban. Ugyhogy hamarabb is leptunk. Ja, az 1ik srac Brightonbol jott be, sokat dumaltunk.
Teliholdas tegnap este.
Teccik ez a bolt...
Mondom. Ja itt allt a sor vege.
Diszkivilagitas a Regent Streeten.
Szep...
Csak a nev miatt.....
A mai sor....
Es messzebbrol.
Mar a boltban.
Ez is.
A megfejtes.

Nincsenek megjegyzések: