2008. november 20., csütörtök

Kezdes Angliaban 2.

A mai reszben a kozlekedesbe szeretnek 1 kicsit melyebbre merulni.
Eloszor is, ha Londonban vagy, nem art ez. Big London AZ. Mivel nekem az elso 3 honapban London majd minden reszen kellett dolgoznom, a hatizsakom reszeve valt. Meg most is kell neha hasznalnom. Szoval nem art beruhazni ra. Ja, tudom a kisebb praktikusabb, csak nem lehet kiolvasni az utcaneveket benne. Nekem az a4es meretu van.
Sokat fogtok hallani errol is. TFL. Itt meg lehet nezni, hogy Londonban hogy lehet eljutni Abol Bbe. Melyik a leggyorsabb utvonal, mivel kell utazni, stb.
Akkor jojjon az utazas.
London zonakra van osztva, 1tol asszem 9ig. Minnel tobb zonat erintesz utazasod soran, annal tobbet kell majd perkalnod erte. Mindenkinek csak ajanlani tudom ezt. Az oyster kartya, ami sokkal olcsobba teszi a kozlekedest. Ajanlatos havi berletet valtani, ha sokat utazol.
Az elejen meg en is mint mind1ikunk a metrot preferaltam. A buszok csuda modon jarnak. Marmint ertem ezen, hogy a buszterkepeken nincsen minden megallo feltuntetve. Bar mostansag 1re tobb az olyan busz, amelyiken ki van irva a kovetkezo allomas, de meg nem mind1ik ilyen. A buszmegalloban sincs a busz menetrendjen minden megallo feltuntetve.
Eppen ezert voltam ugy vele az elejen, hogy a buszt hasznaljak a benszulottek(angolok).
Mar sok honapja joforman csak azzal jarok. Akkor ez jelent valamit?!?!?!?
Ja, a valsag miatt esnek az alberlet arak! En ennek csak orulni tudok.

Nincsenek megjegyzések: